O nas

CO ROBIMY?


Świadczymy kompleksowe usługi w obszarze bankowości inwestycyjnej oraz doradztwa biznesowego wspierając średnie i duże firmy w budowaniu ich wartości na rynku polskim i zagranicznym.

Realizujemy transakcje sprzedaży i przejęć przedsiębiorstw oraz doradzamy w zakresie corporate finance. Pozyskujemy kapitał poprzez emisje akcji i obligacji na rynku prywatnym i publicznym – GPW, NewConnect, Catalyst. Pomagamy zwiększać skuteczność biznesową firm. Doradzamy przy formułowaniu i wdrażaniu strategii oraz zarządzaniu zmianami w firmach.

NAVIGATOR CAPITAL GROUP W LICZBACH


Przez 12 lat swojego istnienia przeprowadziliśmy ponad 100 transakcji, o łącznej wartości znacznie przekraczającej 2,2 mld PLN. Na wynik ten składa się ponad 40 transakcji fuzji i przejęć przedsiębiorstw, ponad 20 emisji akcji (IPO i SPO) na rynkach regulowanym GPW oraz ASO NewConnect, oraz ponad 40 emisji obligacji korporacyjnych.

Nasz zespół liczący  30 osób umożliwia kompleksową obsługę wielu procesów w tym samym czasie.

Według rankingu MERGERMARKET po zakończeniu 2015 r. Navigator Capital plasuje się na trzecim miejscu w Polsce pod względem liczby przeprowadzonych transakcji M&A.

 

 

 

 

NASZE ATUTY


Nasze przewagi

.

MIĘDZYNARODOWY ZASIĘG


Dzięki współpracy z firmami zrzeszonymi w międzynarodowej sieci Pandion Partners jesteśmy w stanie zaoferować naszym Klientom dostęp do rynków Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Brazylii, Argentyny, Indii oraz Chin.

.

Pandion_map

Członkowie zespołu Navigator Capital Group zdobywali doświadczenie w czołowych międzynarodowych bankach inwestycyjnych i firmach doradczych.

Zespół

Rafał Tuzimek
Partner Zarządzający Navigator Capital Group oraz Prezes Zarządu Navigator Capital S.A.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa finansowego
i strategicznego – m.in. doradzał przy wprowadzaniu spółek na giełdę papierów wartościowych (IPO), fuzjach spółek giełdowych, przy transakcjach przejęć na rynku niepublicznym oraz prywatyzacjach, kierował kompleksowymi programami restrukturyzacyjnymi w wielu sektorach.

Pracował w Domu Inwestycyjnym Ipopema S.A. na stanowisku Dyrektora ds. Transakcji Kapitałowych, a także w Credit Lyonnais i Arthur Andersen. Doradzał m.in. takim klientom jak: Aplisens, Koelner, Wielton, Colian, PKM Duda, Pamapol, Erbud, Unibep, Unimil, ZPM Mróz, PT Dystrybucja, MPM.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i IESE Business School – University of Navarra. Doktoryzował się w 2000 roku w Szkole Głównej Handlowej, gdzie prowadzi wykłady i szkolenia w zakresie corporate finance. W 2014 roku uzyskał stopień doktora habilitowanego.

Członek Rad Nadzorczych spółek notowanych na GPW.

FUZJE I PRZEJĘCIA

Karol Szykowny, CFA
Dyrektor Departamentu fuzji i przejęć w Navigator Capital Group, a także Członek Zarządu Navigator Capital Advisory Sp. z o.o.

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji transakcji fuzji i przejęć, oraz doradztwa finansowego zdobywane w polskim oddziale KBC Securities N.V (Departament Corporate Finance) oraz KPMG.

Uczestniczył w transakcjach z wielu sektorów gospodarki, m.in. branży spożywczej, produkcyjnej, handlu detalicznego, transportu, budownictwa, zarządzania nieruchomościami oraz rekreacyjnej.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (Finanse i rachunkowość, specjalizacja: Bankowość inwestycyjna) oraz Prywatnej Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie (Ekonomia, specjalizacja: Inżynieria finansowa). Członek CFA Society Poland.

EMISJE AKCJI

Dariusz Tenderenda
Dyrektor Departamentu emisji akcji w Navigator Capital Group, a także Członek Zarządu Domu Maklerskiego Navigator S.A.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe na rynku kapitałowym, które zdobywał w mCorporate Finance (mBank), w Millennium Domu Maklerskim oraz w BIG Finance (Millenium TFI).

Przeprowadzał publiczne (IPO/SPO) i prywatne oferty akcji, obligacji zamiennych, w tym m.in. 24 oferty akcji / obligacji o łącznej wartości 3 184 mln PLN (Lokum Deweloper, APS Energia, InfoSCAN, Pamapol, Mieszko, Aplisens, Quercus TFI, Erbud, Energomontaż Północ, Novitus, Grupa Lotos, Unimil, Koelner, Hutmen, Redan), przejęcia odwrotne / fuzje spółek giełdowych (Jupiter-KCI, Unimil-Condomi, ZM Sokołów-Koło, Polifarb Cieszyn-Wrocław) i transakcje M&A oraz procesy prywatyzacji. Ukończył MBA University of Minnesota, Szkołę Główną Handlową oraz studia podyplomowe z bankowości w Szkole Głównej Handlowej. Członek Rad Nadzorczych i spółek notowanych na GPW.

Bartosz Krzesiak
Dyrektor Departamentu emisji akcji w Domu Maklerskim Navigator SA

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe na rynku kapitałowym. Doradza przy pozyskiwaniu kapitału akcyjnego, obowiązkach informacyjnych spółek publicznych, a także m.in. w zakresie rejestru akcjonariuszy.

Doradzał m.in. w takich projektach jak IPO – oferta publiczna akcji i wprowadzenie do obrotu na GPW – Lokum Deweloper S.A., APS Energia S.A., SPO – wtórna oferta publiczna i wprowadzenie akcji Pamapol S.A. do obrotu na GPW, private placement i wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect – m.in. Movie Games, Moonlit, Medinice, Gremi Media, APS Energia, Blirt, Hydrapres.

Doświadczenie na rynku kapitałowym zdobywał m.in. w Deutsche Banku w dziale Polish Strategic Corporates oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Finanse i Bankowość). Certyfikowany Doradca w ASO. Członek rad nadzorczych oraz komitetu audytu spółek notowanych na GPW oraz NewConnect. Członek Rady Autoryzowanych Doradców (komitet doradczy Zarządu GPW ds. rozwoju alternatywnego systemu obrotu). Ekspert Business Centre Club ds. rynku kapitałowego.

EMISJE OBLIGACJI

Krzysztof Dziubiński, CFA
Dyrektor Departamentu emisji obligacji oraz Członek Zarządu w Domu Maklerskim Navigator S.A.

Uczestniczył w ponad 100 emisjach obligacji o łącznej wartości ponad 1,2 mld zł. Posiada wieloletnie doświadczenie na rynku kapitałowym zdobywane w: NWAI Dom Maklerski, AIP Seed Capital, Tar Heel Capital i Dom Maklerski PKO BP. Z rynkiem obligacji korporacyjnych związany od początku istnienia Catalyst. Uczestniczył również w przygotowaniu 7 spółek do IPO i przeprowadzeniu emisji ich akcji.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (Finanse i rachunkowość) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (Prawo). Posiadacz licencji maklera papierów wartościowych nr 2193, CFA Charterholder, Certyfikowany Doradca w ASO.

Mateusz Mucha
Dyrektor Departamentu emisji obligacji w Domu Maklerskim Navigator SA oraz Wiceprezes Zarządu Navigator Debt Advisory Sp. z o.o.

Uczestniczył w ponad 80 projektach obligacyjnych o łącznej wartości przekraczającej 1 mld zł. Doradzał zarówno spółkom publicznym notowanym na rynku regulowanym GPW oraz NewConnect, jak i polskim oraz zagranicznym spółkom niepublicznym. Doświadczenie na rynku kapitałowym zdobywał m.in. w NWAI Domu Maklerskim.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (kierunek: Finanse i rachunkowość), uczestnik wymiany studenckiej na uczelni International School of Management Dortmund. Posiadacz licencji maklera papierów wartościowych nr 2640, Certyfikowany Doradca w ASO.

BUSINESS CONSULTING

Jakub Vogtt
Doradca biznesowy, Prezes Zarządu w Navigator Business Consulting Sp. z o.o.

Menedżer z certyfikatem PMI PMP, posiadający blisko dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu i nadzorowaniu zmian biznesowych w przedsiębiorstwach branż infrastrukturalnych (np. Telekomunikacja Polska, Poczta Polska, PGNiG, PKP Cargo) i instytucjach sektora publicznego (UKE, UTK, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Komisja Europejska).

W latach 1997-2009 związany z Arthur Andersen, Andersen Business Consulting i Deloitte, gdzie realizował projekty dla podmiotów z branż infrastrukturalnych, początkowo jako konsultant, w ostatnim okresie jako dyrektor grupy Telekomunikacja-Media-Technologie oraz Sektor Publiczny.

W latach 2010 – 2011 Partner Zarządzający działem usług konsultingowych w Accreo Taxand S.A.  Od 2012 do 2013 jako Partner w Carrywater Group S.A. odpowiadał za uruchomienie inicjatyw biznesowych w formie ventures oraz zarządzał zespołem świadczącym usługi doradztwa strategicznego i biznesowego.

Dyrektor Biura Planowania i Analiz Finansowych w PKP CARGO S.A. (2014), a następnie Doradca Zarządu ds. wdrożenia strategii biznesowej w PGNiG Supply & Trading GmbH (2015), odpowiadający za operacjonalizację strategii biznesowej, projekty wdrożeniowe i plan komunikacji zewnętrznej spółki.

Absolwent Zarządzania i Marketing II (dawniej Master of Business Administration) w Szkole Głównej Handlowej. Członek Association for Project Management.

Grzegorz Sencio
Doradca biznesowy, Partner w Navigator Business Consulting Sp. z o.o.

Menedżer z certyfikatami PMI PMP, CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) oraz CPP (Certified Pricing Professional), posiadający kilkanaście lat doświadczenia w zarządzaniu i nadzorowaniu zmian biznesowych
w przedsiębiorstwach branż produkcyjno-usługowych w Polsce i innych krajach Europy (np. Pamapol, Libet, Rovese, PWPW, PKP Intecity, Konsalnet, PKO BP, Poczta Polska, PGE, Dalkia, T-Mobile, Polkomtel, Netia, Emitel, Ukrtelekom, Akomex, Moto-Profil) i instytucjach sektora sportowego (PZPS, PLPS, ZPRP, Totalizator, PKOl, European Gaming & Betting Association).

W latach 2003-2016 pracował w Andersen Business Consulting i Deloitte, gdzie realizowane projekty pozwoliły na zdobycie bogatego i praktycznego doświadczenia w analizie strategicznej, tworzeniu biznes planów, optymalizacji procesów biznesowych, podnoszeniu efektywności procesów sprzedażowych i okołosprzedażowych.

Posiada wysokie umiejętności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne pozwalające na efektywny kontakt osobami na wszystkich szczeblach organizacji oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi.

Absolwent Wydziału Telekomunikacji Politechniki Łódzkiej oraz Danmarks Tekniske Universitet w Kopenhadze.

Kariera

Stale poszukujemy młodych, zdolnych i ambitnych profesjonalistów, którzy chcieliby dołączyć do zespołu Grupy Navigator Capital. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska:

Departament Fuzji i Przejęć

Starszy Analityk

Starszy Analityk

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres pracy:

  • Osoba zatrudniona na stanowisku Starszego Analityka będzie brała udział w projektach doradczych w zakresie fuzji i przejęć, opracowania modeli finansowych i wycen przedsiębiorstw, pozyskiwania kapitału, restrukturyzacji i innych
  • Zadaniem Starszego Analityka będzie wsparcie zespołu projektowego m. in. poprzez samodzielne tworzenie modeli finansowych, sporządzanie wycen, przygotowywanie marketingowych dokumentów transakcyjnych, raportów oraz innych analiz i prezentacji pod nadzorem Managerów oraz koordynacja pracy Analityków.

Oczekiwania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w firmach doradczych, konsultingowych lub instytucjach finansowych
  • doświadczenie w projektach doradczych z branż: TMT, FinTech, e-commerce, rozwiązania mobilne, marketplace, saas, Internet of Things
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i dobra organizacja pracy

Dodatkowe atuty:

  • znajomość drugiego języka obcego
  • rozpoczęte podnoszenie kwalifikacji: CFA, licencja doradcy inwestycyjnego lub licencja maklera papierów wartościowych
  • znajomość VBA

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej zbudowanej przez zespół doświadczonych ekspertów
  • udział w pasjonujących projektach z obszaru bankowości inwestycyjnej
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego
  • pracę w młodym i doświadczonym zespole
  • elastyczne warunki zatrudnienia

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kariera@navigatorcapital.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Analityk

Analityk

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres pracy:

  • Osoba zatrudniona na stanowisku Analityka będzie brała udział w projektach doradczych w zakresie fuzji i przejęć, opracowania modeli finansowych i wycen przedsiębiorstw, pozyskiwania kapitału, restrukturyzacji i innych
  • Zadaniem Analityka będzie wsparcie zespołu projektowego m. in. przy tworzeniu modeli finansowych, sporządzanie wycen, przygotowywanie marketingowych dokumentów transakcyjnych, raportów oraz innych analiz i prezentacji

Oczekiwania:

  • status studenta (preferowane studia II stopnia, kierunki ekonomiczne)
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość zasad rachunkowości
  • zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i dobra organizacja pracy

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie zawodowe w pracy w firmach doradczych, konsultingowych lub instytucjach finansowych
  • doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu analiz finansowo-ekonomicznych przedsiębiorstw
  • doświadczenie w sporządzaniu projekcji i modeli finansowych
  • doświadczenie w projektach doradczych z branż: TMT, FinTech, e-commerce, rozwiązania mobilne, marketplace, saas, Internet of Things
  • znajomość drugiego języka obcego
  • rozpoczęte podnoszenie kwalifikacji: CFA, licencja doradcy inwestycyjnego lub licencja maklera papierów wartościowych

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej zbudowanej przez zespół doświadczonych ekspertów
  • udział w pasjonujących projektach z obszaru bankowości inwestycyjnej
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego
  • pracę w młodym i doświadczonym zespole
  • elastyczne warunki zatrudnienia

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kariera@navigatorcapital.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Departament Obligacji

Analityk obligacji

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres pracy:

  • aktywny udział w pozyskiwaniu finansowania dłużnego, w tym w emisjach obligacji korporacyjnych oraz pozyskiwaniu i strukturyzacji finansowania bankowego
  • sporządzanie analiz kredytowych spółek
  • przygotowywanie projekcji finansowych/modeli na potrzeby realizowanych transakcji
  • przygotowywanie raportów analitycznych dotyczących określonych spółek/branży

Oczekiwania:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku analitycznym
  • doświadczenie w sporządzaniu analiz kredytowych przedsiębiorstw
  • rozbudowane umiejętności sporządzania analiz rynkowych
  • znajomość rynku finansowego w Polsce
  • zorientowanie na rozwój zawodowy w obszarze finansowania dłużnego
  • gotowość do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • udział w programie CFA i posiadanie licencji maklera lub doradcy inwestycyjnego będą dodatkowymi atutami

Oferujemy:

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
  • praca w pełnym wymiarze godzin
  • udział w interesujących projektach
  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego
  • pakiet MultiSport

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kariera@navigatorcapital.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Departament Business Consulting

Konsultant / Analityk

Navigator Business Consulting wchodzi w skład Grupy Navigator Capital, która wraz z Domem Maklerskim Navigator S.A. oraz  innymi spółkami Grupy, realizuje również transakcje sprzedaży i przejęć przedsiębiorstw oraz pozyskiwania kapitału poprzez emisje akcji i obligacji.

Navigator Business Consulting jest polską firmą świadczącą profesjonalne usługi doradcze i szkoleniowe, które wspierają klientów w budowie zdrowych firm o wysokiej skuteczności oraz konkurencyjności działania. Zespół Navigator Business Consulting tworzą doświadczeni profesjonaliści i praktycy biznesu, którzy przez wiele lat zdobywali doświadczenie kierując polskimi i zagranicznymi firmami oraz rozwijając kompetencje w zakresie skutecznej organizacji, zarządzania i przywództwa. Nasza wiedza i praktyczne kompetencje eksperckie koncentrują się w obszarach: przywództwa i zarządzania; opracowania skutecznych strategii biznesowych; doskonalenia procesów sprzedażowych; planowania i prowadzenia sukcesji właścicielskich i zarządczych; operacyjnej i kulturowej integracji firm po transakcjach fuzji i przejęć; usprawniania procesów biznesowych; zarządzania zmianami oraz projektami. Pracujemy z klientami w modelu doradczym, szkoleniowym, warsztatowym i coachingowo-mentoringowym.

Obecnie do naszego rozwijającego się zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Konsultant / Analityk

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres pracy:

  • Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultanta będzie brała udział w projektach doradczych w zakresie budowy strategii i funkcjonowania organizacji, opracowania i wdrażania programów poprawy efektywności, badania potencjału rynku oraz analiz konkurencji.
  • Zadaniem Konsultanta będzie realizacja projektów doradczych z zakresu analiz strategicznych i operacyjnych, udział w wypracowywaniu, wspólnie z Klientem rozwiązań, pozwalających na optymalizację procesów klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi oraz ich stały rozwój.

Oczekiwania:

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowej firmie konsultingowej w obszarze doradztwa operacyjnego, strategicznego, analiz biznesowych lub analogiczne doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej lub handlowej
  • Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: zarządzanie, organizacja, finanse i rachunkowość, ekonomia)
  • Mile widziane ukończone studia MBA
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Doświadczenie z zakresu zarządzania organizacją, zarządzania finansami, komunikacją
  • Umiejętności analityczne, znajomość narzędzi analitycznych
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe zagraniczne

Oferujemy:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej
  • Dużą samodzielność i współpracę z rozwijającymi się klientami lokalnymi
  • Udział w ciekawych projektach doradczych
  • Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja@navigatorbc.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Manager / Senior Consultant

Navigator Business Consulting wchodzi w skład Grupy Navigator Capital, która wraz z Domem Maklerskim Navigator S.A. oraz  innymi spółkami Grupy, realizuje również transakcje sprzedaży i przejęć przedsiębiorstw oraz pozyskiwania kapitału poprzez emisje akcji i obligacji.

Navigator Business Consulting jest polską firmą świadczącą profesjonalne usługi doradcze i szkoleniowe, które wspierają klientów w budowie zdrowych firm o wysokiej skuteczności oraz konkurencyjności działania. Zespół Navigator Business Consulting tworzą doświadczeni profesjonaliści i praktycy biznesu, którzy przez wiele lat zdobywali doświadczenie kierując polskimi i zagranicznymi firmami oraz rozwijając kompetencje w zakresie skutecznej organizacji, zarządzania i przywództwa. Nasza wiedza i praktyczne kompetencje eksperckie koncentrują się w obszarach: przywództwa i zarządzania; opracowania skutecznych strategii biznesowych; doskonalenia procesów sprzedażowych; planowania i prowadzenia sukcesji właścicielskich i zarządczych; operacyjnej i kulturowej integracji firm po transakcjach fuzji i przejęć; usprawniania procesów biznesowych; zarządzania zmianami oraz projektami. Pracujemy z klientami w modelu doradczym, szkoleniowym, warsztatowym i coachingowo-mentoringowym.

Obecnie do naszego rozwijającego się zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Manager / Senior Consultant

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres pracy:

  • Osoba zatrudniona na stanowisku Menedżera lub Starszego Konsultanta będzie brała udział i/lub kierowała projektami doradczymi, szkoleniowymi, warsztatowymi i analitycznymi w zakresie budowy strategii i funkcjonowania firm, opracowywania i wdrażania programów zwiększania efektywności ich działania.
  • Do zadań Menedżera lub/i Starszego Konsultanta będzie należało też pozyskiwanie i realizacja projektów doradczych, szkoleniowych i warsztatowych oraz opracowywanie, wspólnie z Klientem końcowych rozwiązań.

Oczekiwania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowej firmie konsultingowej w obszarze doradztwa strategicznego, operacyjnego i analiz biznesowych na stanowisku konsultanta lub menedżera
  • Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, organizacja, finanse i rachunkowość, ekonomia)
  • Ukończone studia MBA (jako dodatkowy atut)
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów biznesowych, sesji strategicznych z udziałem zarządów
  • Umiejętności i doświadczenie w przeprowadzaniu procesów ofertowania
  • Planowanie i odpowiedzialność za budżety projektowe
  • Doświadczenie w opracowaniu biznes planów dla rozwijających się firm
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracą konsultantów
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem
  • Zainteresowanie rozwojem biznesu poprzez aktywność sprzedażową
  • Zainteresowanie wspieraniem rozwoju przedsiębiorstw

Oferujemy:

  • Pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej zbudowanej przez zespół ekspertów i praktyków biznesu
  • Dużą samodzielność i współpracę z rozwijającymi się klientami lokalnymi
  • Udział w ciekawych projektach doradczych
  • Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego, łącznie z awansem na stanowisko partnera
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja@navigatorbc.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Pozostałe

Prawnik / in-house lawyer w Domu Maklerskim Navigator SA

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres pracy:

  • Wsparcie aspektów prawnych w procesach ewidencji i rejestracji papierów wartościowych
  • Udział w procesach emisji papierów wartościowych, w tym przygotowywanie / weryfikacja dokumentów emisyjnych
  • Przygotowywanie dokumentacji pod transakcje na papierach wartościowych
  • Sporządzanie i opiniowanie umów gospodarczych
  • Udział w tworzeniu regulacji wewnętrznych
  • Wsparcie komórki compliance

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w kancelarii lub jako in-house
  • Wiedza z zakresu prawa spółek handlowych oraz prawa papierów wartościowych
  • Doświadczenie w obsłudze korporacyjnej spółek
  • Wykształcenie wyższe prawnicze
  • Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Gotowość do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji

Oferujemy:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
  • Praca w pełnym wymiarze godzin
  • Udział w rozwojowych projektach
  • Pakiet MultiSport

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kariera@navigatorcapital.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Specjalista ds. ewidencji papierów wartościowych w Domu Maklerskim Navigator SA

Miejsce pracy: Warszawa

Praca w Departamencie przechowywania i rejestrowania papierów wartościowych, obejmująca:

  • Udział we wdrażania usługi rejestru akcjonariuszy
  • Prowadzenie i obsługa ewidencji obligacji, depozytów akcji, rejestrów akcjonariuszy
  • Rejestrowanie papierów wartościowych w KDPW w ramach funkcji agenta emisji i pośrednika rejestracyjnego
  • Prowadzenie i obsługa rejestrów sponsora emisji
  • Realizacja zadań agenta kalkulacyjnego oraz agenta płatniczego
  • Obsługa rozliczeń transakcji na papierach wartościowych, w tym transakcji na rynku niepublicznym
  • Realizacja innych operacji związanych z papierami wartościowymi

Oczekiwania:

  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą papierów wartościowych
  • Wiedza z zakresu ewidencjonowania i obrotu papierami wartościowymi
  • Wykształcenie wyższe
  • Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Gotowość do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji

Oferujemy:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
  • Praca w pełnym wymiarze godzin
  • Udział w rozwojowych projektach
  • Pakiet MultiSport
  • Prywatna opieka zdrowotna

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kariera@navigatorcapital.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Departament Emisji Akcji

Młodszy analityk akcji

Miejsce pracy: Warszawa

Praca w Departamencie Emisji Akcji, obejmująca:

  • Przygotowywanie prezentacji i raportów analitycznych
  • Sporządzanie różnego rodzaju dokumentów w tym m.in. prospektów emisyjnych, memorandów oraz dokumentów informacyjnych (zarówno na potrzeby emisji, jak i wprowadzenia akcji do obrotu)
  • Przygotowywanie analiz finansowych, analiz wskaźnikowych, analiz rynkowych, a także analiz nt. konkretnych spółek
  • Przygotowywanie bieżących analiz, wniosków i rekomendacji na potrzeby osób współprowadzących i/lub koordynujących projekty
  • Wsparcie w zakresie bieżącej obsługi spółek oraz inwestorów (w szczególności podczas prowadzonych emisji akcji)
  • Wsparcie innych działów (w tym m.in. kwestie związane z obowiązkami informacyjnymi spółek publicznych oraz z rejestrami i depozytami)

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów
  • Wiedza z zakresu rynku kapitałowego
  • Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Gotowość do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
  • Licencja maklera papierów wartościowych lub udział w programie CFA będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin (w przypadku studentów możliwość mniejszego wymiaru godzin)
  • Udział w rozwojowych projektach
  • Pakiet MultiSport
  • Prywatną opiekę zdrowotną

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres kariera@navigatorcapital.pl

 Jeśli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w kolejnych rekrutacjach prosimy o załączenie następującej zgody:

„Wyrażam zgodę udział w kolejnych rekrutacjach do spółek Navigator Capital”

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz o ile wyrażą Państwo na to zgodę – w celach wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

 

Kontakt

Administratorem Państwa danych osobowych są spółki z Grupy Navigator Capital (Navigator Capital). Państwa dane osobowe będą przetwarzane celu przedstawienia naszej oferty oraz w celach zgodnych z udzieloną zgodą, pod warunkiem udzielenia zgody. Zgodę można wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdą Państwo w Polityce Prywatności [link]